کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

منیره حسین پوری شاعر متولد ١٣٦٧اهل طبس استان خراسان جنوبی است.

مجموعه های منتشر شده: «درخت محافظهکار است»، «دهان خشک ناودانها»

زن‌هایی که از انجمن ادبی برمی‌گردند

زن‌هایی که از انجمن ادبی برمی‌گردند
قرار نیست
همگی
عاشق باشند!
گاهی
آن‌که بوی پیاز داغ می‌دهد
می‌تواند
عشق را لقمه‌لقمه
در دهان تو بگذارد...
در تقویم آنان
پاییز
آغاز سال نوست...
 

منیره حسین‌پوری