کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

فریده شیرانی شاعر متولد ١٣٥٥، اهل شهر زاهدان است.

انچو بی تاکین کلیری مان بر ءَ 

انچو بی تاکین کلیری مان بر ءَ 
آه ءُ نالگ رتکگ ای کرّ ءُ گور ءَ 
گل جنکّ ءُ ناز ءُ نایاپتین بچک 
پاد هلّ انت و رَوَنت دست ءِ سرءَ

کلیر: نوعی درخت است.

فریده شیرانی