سترگ و سخت
هنوز ایستادهام چو کوه!
ستبرین، سختجان، نستوه!
کهن شد قصهی دیروز
و من چشمانتظار صبحگاهان
غروب واپسین را بامدادانم
چه شیرین است
پرویز خائفی شاعر متولد ۱۳۱۵ در شهر شیراز بود. او در سال ۱۳۹۸ درگذشت.
مجموعه های منتشرشده از این شاعر:«از لحظه تا یقین» و «این خاک طربناک» و...
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
سترگ و سخت
هنوز ایستادهام چو کوه!
ستبرین، سختجان، نستوه!
کهن شد قصهی دیروز
و من چشمانتظار صبحگاهان
غروب واپسین را بامدادانم
چه شیرین است