شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

تو آمدی؛ تکیه دادی به ان روی سکه

تو آمدی؛ تکیه دادی به ان روی سکه
نقش بستی بر آن نقره‌کاری

آری
دست تقدیر؛ ما را به دقت
جفتی برای هم
اما به طنز
پشت و روی یک سکه آفرید
که به تشنگی بمیریم
بر آب زندگانی!

احمد فریدمند

شعرها

بر شانه‌ى تو صبح سحر برنخاستن

بر شانه‌ى تو صبح سحر برنخاستن

مهدی فرجی

پس اگر ناپدید نمی‌شوم

پس اگر ناپدید نمی‌شوم

محمد انتظاری

برمانم ازین چریدنِ امن

برمانم ازین چریدنِ امن

راضیه بهرامی‌خشنود

امشب زنی از جاده‌ی کابوس برگشته است

امشب زنی از جاده‌ی کابوس برگشته است

مریم حسین‌زاده

ویدئو