شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

تهنایم و کَس نی که کنه پرسیَ حالم

تهنایم و کَس نی که کنه پرسیَ حالم
او کُرتِ زمینم که یو چن ساله مَکالُم
هر دف که وَریسادم و خواسم بزنم بال
تیرِ اَجلی اومه و وابی کِرِ بالم
چی کَیکِمی عمرم منه ئی بی‌ثمری ره
کس پرسیهَ سایم نکه غیرا و زغالم
خُم بی سر‌و‌سامون و دلم سُهته و نیسی
یاری که بِنُم سر سرِ شونش و بنالم
کسی نی یه دوتا بیتِ برشته یشه بخونه
تا بلکه مَلَهمی بِنه سر زخم گَوالم
باد اومه وری زلف حنا بهسه ت من باد...
اوشون کو که دیوونه او زلف شلالم
خوت گرگ کمین کرده ی سَر بالِ گداری
خُم پازَنِ رَم کِرده یِ سر دَهسِ تَوالُم
دل دل مکو چادرته چَپَرچین بِزه وَرگَرد
دُر غَیره خَش ابوهه وَبایْ حالِ تو حالم

رسول سنایی

تک نگاری

شعرها

در باغ

در باغ

شاپور جورکش

صدای منی 

صدای منی 

ناهید عرجونی

سوار چرمه‌ای از مه رسیدی و صدا کردی...

سوار چرمه‌ای از مه رسیدی و صدا کردی...

سیده تکتم حسینی

نشستم بی‌تفاوت روبه‌روی ماه در کافه

نشستم بی‌تفاوت روبه‌روی ماه در کافه

مهدی مهدوی

ویدئو

خیمه شب باز

خیمه شب باز

سعدی گل‌بیانی