شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

بى قرار نيستى

بى قرار نيستى
فقط گاهى كه آهويى بى‌رمق
لبت را مى‌بويد
رم مى‌كنى.

ايوب علیزاده

شعرها

حلول شعر بر من مبارک باد 

حلول شعر بر من مبارک باد 

نفیسه قانیان

 من چندمین قربانیِ این نسل غمگینم؟

 من چندمین قربانیِ این نسل غمگینم؟

محمود صالحی‌فارسانی

رحیل

رحیل

بهاره فریس آبادی

برای این روزهای ایران...

برای این روزهای ایران...

کبری موسوی‌قهفرخی

ویدئو

دلم به بوی تو آغشته است

دلم به بوی تو آغشته است

محمد شمس لنگرودی

شعرخوانی سعید سلطانی

شعرخوانی سعید سلطانی

سعید سلطانی‌طارمی