شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

بنا باغا، بوشو صحرا بوخوفته

بنا باغا، بوشو صحرا بوخوفته
نشا گفتن چه ره صدجا بوخوفته
بخوانده خو دیله لالایی غم
کشا گیفته خو را، تنها بوخوفته!

تیمور گورگین

تک نگاری

شاعر، زندان و شعر ...

شاعر، زندان و شعر ...

محمدرضا عبادی صوفلو

شعرها

من که مبهوت چنان قوی،  و رقص

من که مبهوت چنان قوی، و رقص

منصور اوجی

 ساکن یک جهان آواره

ساکن یک جهان آواره

فاطمه شمس

امشب  خوابم را  عریان می‌کنم 

امشب  خوابم را  عریان می‌کنم 

هوشنگ رئوف

همه در این آینه حضور دارند

همه در این آینه حضور دارند

احمدرضا احمدی