شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

با این‌همه

رازی در من‌ است
که واژه‌ها زیر بارش
تسبیحی از هم گسسته، پراکنده
پخش بر سراسر اعصاب
با این‌همه
لنگی زبان را بهانه مساز
لکنت با هزار زبان
حرف خود را خواهد زد.

ضیاء موحد

شعرها

موعد ظفر بر زندگان است

موعد ظفر بر زندگان است

علیرضا جهانشاهی

گاهی به این‌جا می‌رسم

گاهی به این‌جا می‌رسم

محمود معتقدی

فکر این را نکن که بعد از تو شعر من رو به انزوا برود

فکر این را نکن که بعد از تو شعر من رو به انزوا برود

ویدا حمیدی

از ما دو نفر

از ما دو نفر

سعدی گل‌بیانی