شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

از وقت کم آورده به نانش نرسیده

از وقت کم آورده به نانش نرسیده
شاعر شده دستش به دهانش نرسیده
می‌خواسته زانو نزند، دست نبوسد
می‌خواسته، افسوس توانش نرسیده
یا پیر شده خسته فرود‌آمده از اوج
یا این‌که زمانِ فورانش نرسیده
یا شعله‌ی جانسوز به جانش ندویده
یا لحظه‌ی نابِ هیجانش نرسیده
تا دید مرا گفت: پر از گفتنم ای دوست
گفتم که بگو، گفت: زمانش نرسیده

محمد سلمانی

شعرها

سی و پنجمین تیغ توی تنم

سی و پنجمین تیغ توی تنم

اندیشه فولادوند

گل مشکیجه

گل مشکیجه

مجتبی دهقان

دیلیم سوسور اوره ییمده نئچه گیلئی دولانیر

دیلیم سوسور اوره ییمده نئچه گیلئی دولانیر

بهنام قسمتی

رنج

رنج

علی زیودار