کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۹، کرمانشاه، ساکن تهران.

عطر نفس‌ات می‌رسد از آن سوی گوشی

عطر نفس‌ات می‌رسد از آن سوی گوشی
حیف است که پیراهن گلدار نپوشی
دریایی و امواج تنت خیره‌کننده‌ست
حق داری اگر گاه‌گداری بخروشی
تو رد شدی و مست شدند آدم و عالم
کی باز شده دکه‌ی مشروب‌فروشی؟!
هرکس که تو را دیده در این شهر کشیده‌ست
یک عمر فقط دردسر خانه به‌ دوشی
نام نرسیدن شده در مسلک ما: عشق
در کشور ما باب‌شده خام‌فروشی!
لب سوزترین چای جهان بودم و هربار
تو دیر رسیدی که مرا سرد بنوشی!
هرچند قرار است نباشم و نبینم
در مجلس امشب نکند ساده بپوشی!
 

پیمان سلیمانی