کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۹، کرمانشاه، ساکن تهران.

باید ﮐﻪ ﺍهل ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻭ گفت‌وگو ﺑﺎﺷﺪ!

باید ﮐﻪ ﺍهل ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻭ گفت‌وگو ﺑﺎﺷﺪ!
ﯾﺎ ﺁﺩﻣﯽ ﺑﯽ‌ﺣﺎﺷﯿﻪ، ﺑﯽ‌های‌و هو باشد!
ﺳﻨﮕﯽ ﮐﻪ ﺭﻧﺞ ﺁﺳﯿﺎ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﺳﺮ ﺩﺍﺭﺩ
ﻓﺮﻗﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﺯﯾﺮ ﺑﺎﺷﺪ ﯾﺎ ﮐﻪ ﺭﻭ ﺑﺎﺷﺪ!
ﻓﺮﻗﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﺍﺗﻔﺎﻗﯽ هم ﻧﻤﯽ‌ﺍﻓﺘﺪ
ﯾﮏ ﻣﺮﺩ جدی ﮔﺎﻩ گاهی ﺧﻨﺪﻩ‌ﺭﻭ ﺑﺎﺷﺪ!
ﻣﻼﯼ ﭘﯿﺮﯼ ﺭﻭﯼ ﻣﻨﺒﺮ داد می‌زد‌؛ آی!
از دور می‌آید سواری! شاید اﻭ ﺑﺎﺷﺪ‌!
ﺩﺳﺘﺎﻥ ﻣﺎ ﺁﻧ‌‌ﻘﺪﺭ ﺑﺎﻻ ﺭﻓﺖ ﺗﺎ‌... ﺍﻣﺮﻭﺯ
ﻗﺴﻤﺖ ﻧﺸﺪ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﻪ ﻏﯿﺮ ﺍﺯ ﺁﺭﺯﻭ ﺑﺎﺷﺪ!
به دردسرهایش نمی‌ارزد... در این دنیا
آدم بد است این‌که زیادی راستگو باشد!
ترس از ترک برداشتن هرگز نخواهد داشت
ﺑﻐﻀﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ قرن‌ها ﺗﻮﯼ ﮔﻠﻮ ﺑﺎﺷﺪ‌!
ﻣﺮﺩﯼ ﻣﯽ‌ﺁﯾﺪ ﺻﻠﺢ ﺭﺍ ﻣﯽآﻭﺭﺩ ﺑﺎ ﺧﻮﺩ
«ﮐﯽ ﮔﻔﺘﻪ» ﻣﺮﺩ ﻗﺼﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺟﻨﮕﺠﻮ ﺑﺎﺷﺪ؟!

پیمان سلیمانی