کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۴، سمنان.

این‌بار هم بلند شو در گوش من بگو، یک جمله را فقط به زبانی که داشتیم

این‌بار هم بلند شو در گوش من بگو، یک جمله را فقط به زبانی که داشتیم
رسم و رسوم دلبری‌ات را مرور کن، ایما اشاره، طرز بیانی که داشتیم
رود از کنار چشم تو آغاز شد و بعد، آب از سرم گذشت-ماهی که نیستم-
آن روز وحشیانه مرا رودخانه برد، در امتداد آن جریانی که داشتیم
مخلوط استغاثه و خون با زمینه‌ی، موسیقی مداوم تک‌ضربه‌های من
افتاد از شماره نفس‌های خسته‌ام، از دست‌های تو چمدانی که داشتیم

انگار یک هزاره از آن جنگ رفته است، خود را به دوش برده تو را خاک می‌کنم
این صلح آخر است و چیزی نمانده از، ته‌مانده‌های تاب و توانی که داشتیم

سحر دارایی