شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

چون قافیه در رقص

چون قافیه در رقص می‌ماند
قوس هر خرامش‌ات
اخگری که می‌خلد در هوا
از خاموشیِ ممتنع
در پیچش‌ ِکوچه‌ها قساوتی است
در دوایر هوایی که می‌شکافی
ابد را پشت خود می‌گذاری جا 
باد را پشتِ سر می‌کشانی تا 
سطرها را بدری 
به شهرهای آزاد ببری
تا به رقص‌رقصِ قصه‌هایت درآوری
در پیچک بالایِ دیوارها  
 

آرش سالار

شعرها

سه شعر برای گرگ و ماه

سه شعر برای گرگ و ماه

محمود بهرامی

مرا از این‌که منم عاشقانه‌تر بنویس

مرا از این‌که منم عاشقانه‌تر بنویس

عادل سالم

باران‌ها

باران‌ها

محمد ویسی

هزار سال سر راهت انتظار کشیدم

هزار سال سر راهت انتظار کشیدم

فرزانه میرزاخانی