شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

در خواب سگی سیاه راهم را بست

در خواب سگی سیاه راهم را بست
دندان سپید میشم افتاد و شکست
از جبر کلام ابن سیرین پیداست
در کلّه‌ی تقدیر،خیالاتی هست
 

مهدی سهراب

تک نگاری

ضد شعر

ضد شعر

هادی محیط

شعرها

موج‌هایش را بر پشت بسته بلند دریا

موج‌هایش را بر پشت بسته بلند دریا

قاسم درویشی دوراهک

نقابی از خوشبختی

نقابی از خوشبختی

احمدرضا احمدی

زیبای همیشه غمگین

زیبای همیشه غمگین

سابیر هاکا

دهان خونی

دهان خونی

بکتاش آبتین