شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

گفتم که چراغ را هواداری کن

گفتم که چراغ را هواداری کن
مشتاق حضور نور را یاری کن
نشنیدی و آن دست سیه کشت چراغ
حالا که پشیمان شده‌ای کاری کن

صحبت‌الله زارع دودجی

تک نگاری

شعرها

من به این خونه برنمی‌گردم

من به این خونه برنمی‌گردم

فاطمه شمس

من حواسم همیشه پرتِ توئه

من حواسم همیشه پرتِ توئه

احمد امیرخلیلی

الماس

الماس

م. مؤید

چکامه اناهید

چکامه اناهید

صدرا یوسف زاده