شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

تختِ بغل

ریختند و پاشیدیم
روی همین تخت بغل!
که‌ سرخ‌ترین جیغِ یائسه‌ای،
غلیظ‌تر از نداشته‌هاش
خاکستر برهمنان را
                        چنگ زنان
شانه - شانه
            از تشنج، خالی
و هم‌سطحِ سیاهه‌ی ناچکیده بر جوهر
پشت به کوله‌هایِ شبانه،
چرخ – دنده‌های خواب‌زدگی را 
                                       کوچ...!
به سلامتی ساقی سبزینه‌ها،
لب‌گذاشتی 
به شیار اختگان/ این‌بار
تکذیب کن
زهدانِ زخمیِ شیرخواران را،
و خواناتر بنویس : «صحرا‌ناپذیر»
که سلامت نباتی مومیایی‌ات، شوخی‌ست
و هیچ گرازی 
به چرای دهانه‌ی دل – تا - ها
                                   نمی‌رود

احسان نعمت‌اللهی

شعرها

می‌گذارم تخت به خواب بعد‌از‌ظهرش ادامه دهد

می‌گذارم تخت به خواب بعد‌از‌ظهرش ادامه دهد

نسرین بشردوست

 قدیمی‌ها به عاشق‌پیشه، خاطرخواه می‌گویند

قدیمی‌ها به عاشق‌پیشه، خاطرخواه می‌گویند

آیدا دانشمندی

گُرگاس

گُرگاس

شقایق شاهرودی‌زاده

من به این خونه برنمی‌گردم

من به این خونه برنمی‌گردم

فاطمه شمس