کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۲، بره‌سر، ساکن رشت.
مجموعه‌های منتشر‌شده: «بارانداز اندوه»
« فراموشی در راه است» و ...

می‌دانست

نه،
می‌دانست
نه من گفته بودم!

نه می‌دانست
نه می‌شد که من گفته باشم

همیشه کمی دوست داشتن
در میان بود
با گونه‌ای گود‌افتاده
با کمی دوست داشتن
با کمی اندوه مگو...

من نگفته بودم
خودش هم نمی‌دانست
اما
همین دوست داشتن
آدم‌اش را پیر می‌کند!
دوست داشتن همیشه
آدم‌اش را پیر می‌کند...!
 

محمد‌اسماعیل حبیبی