قبل به شانه میگیرند
هفت سوره از پدر میماند
و هفت استكان از مادر
كه دم كند مردهی این اتاق
و قبرت بوی سیگار بگیرد
اسمم به موهات كشیده شود
روی سنگی سردتر از زندگیم
و ادامهی این راه به عرض نبودمان...
متولد 1378، زاهدان.
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
قبل به شانه میگیرند
هفت سوره از پدر میماند
و هفت استكان از مادر
كه دم كند مردهی این اتاق
و قبرت بوی سیگار بگیرد
اسمم به موهات كشیده شود
روی سنگی سردتر از زندگیم
و ادامهی این راه به عرض نبودمان...