کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۶، در اردبیل.

نه چنگیزم

نه چنگیزم
نه آتیلا
نه اسکندر 
ونه سولطان   سلیمان.
بیر خیالباف شاعیرم
دونیانین تام شعرلرینه امپراطورلوق ائتمه ی ایسته ییرم.
منیم شعرلریمده دونیا یالنیز سئوگیلیمن اوره یی دی.
من بیر آرتیق طاماح شاعیرم کی اؤز یوردوندان دیدرگین دوشوب
شاه ایسماعیل منی ساتقین بیلیر
و سولطان سلیم خائین
آغ دنیزه باخارکن 
شورابیلین قارا بختینه فیکیرلشیرم
ایستانبولون ایسقلال جاده سینده آددیملایار کن
یالقیز سؤزجوکلریمن بیریسی اردبیلین ایستقلال بولواریندا سنین الیندن توتور
اردبیل یادیما دوشنده سن گلیرسن فیکریمه
سنه فیکیرلشنده
زبان مادری ام را فراموش می‌کنم
عطر شالیزارهای گیلان قسطنطنیه را به تسخیر درمی‌آورد
امپراطوری هزار ساله بیزانس سقوط میکند
از ویرانه های شعرم 
جنگجویی بی باک ظهور میکند
که فرمانروایی جهان را در سرمی‌پرواند
وهرروز نقشه فروپاشی دروازه‌های پیراهنت را مرور می‌کند.
بانوی شعرهایم
این شعرا را کنار بگذار و سلاح به دست بگیر
و منتظر لشکری عظیم باش که از آناتولی برای فتح
سرزمین‌های ناخودآگاهت در راه است.
به زودی
جنگ چالدران دوباره تکرار خواهد شد.

مهدی آقازاده