شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

قدیمی و شکننده، علاقه‌مند به هم

قدیمی و شکننده، علاقه‌مند به هم
دو تا پیاله‌ی گلسرخ می‌خورند به هم!
دل شکسته‌ی گل‌سرخِ کاسه‌ی چینی‌ است
که سخت می‌شود آن را شکسته‌بند به هم...
دو هم‌سکوت، دو هم‌چشم، از دو شیشه ی تار
دو قاب عکس قدیمی که زل زدند به هم
عجیب نیست بیفتد گذار مهر به ماه
مباد آن‌که گذارِ دو خودپسند به هم...
دو لب، دو لولیِ آشفته را بگیر اسیر!
بدون فکر دو دیوانه را ببند به هم!
من و تو را چه به حرف چرند مردم شهر؟
چه گفته‌اند از ما غیر نیشخند... به هم؟ 
تو روز اول تیری و من شب یلدا
چقدر می‌آیند این دو قدبلند به هم!

آرزو سبزوار قهفرخی

شعرها

شرجی یک کابوس!

شرجی یک کابوس!

شهرام شهیدی

از اتاقی پیاده می‌شوم

از اتاقی پیاده می‌شوم

مریم فرجی

منم شیرازِ شهرآشوب و در جانم چه محشرهاست

منم شیرازِ شهرآشوب و در جانم چه محشرهاست

زری قهار ترس

زمان بسته‌ست از رو باز هم امروز شمشیری

زمان بسته‌ست از رو باز هم امروز شمشیری

هادی خور شاهیان