به گوشِ کیچه تا پیـچه مُقـومِ زنگِ خَلخالِس
نپرسیـده مو إیدونم، یه ایلی وَسـته دُمبالِس
قِرّونِ گَرته لیـلَه قامِ منِ دَسـدِس و إز آنی-
به دَورِ سـر دِر إیده إیلِنِـه وا گیـلِ دَسمالِس
یه دیلـق ناده من مـالا و با هَوگَردِ شولارِس
یه شهـری قِرقره شا ایکُنـه إی بال و اوبالس
دلِس تک حاکمِ مِن دَو ، هشاره أر کُنه بُرگِس
ز کینو تا دنـا دِر إیخـورِن ، دورِ تیا کالِس
ز زونی إیـرِّوه جاهل ، لَته لُـه إیخوره عاقل
وُ شیخَم فُوتَسِ زی گِل و زی کُه ، بیده بَندالِس
کَووِه کالِ تیّس وَستـه به دینُـم ول کُنا نیدَک
بُرِّی بنده إز دلِ ایمون ، وُریستا بُنگِ دُندالِس
دِرا تَوری سرِ تَوری وِجا خالِس به کُنـجِ دل
بَسی شووَندِه رو نِیـرِه ز ویرِم فِنگه یِ خالِس