کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1372، دیواندره.

پیش از من

پیش از من
 هیچ زنی تورا با لهجه ی کوهستان نخوانده بود
من نامت را در گوش باد زمزمه کرده ام
و از تو برای چشمه ها افسانه ساخته ام
تو در تمام غارهای سرزمین من عروج کرده ای
اینجا ،مرزی میان کوه و آسمان 
قبل از روییدن نور 
و پیش از زایش اولین ستاره 
گنجشک ها هر روز
آوازت را برای گندم زار میخوانند.

مهستی حسینی