وضعیتم
گوزنی که شاخهایش را دوست دارد
ولی بدون آنها
راحتتر زندگی میکند
گوزنی که با شاخهایش زیباتر است
ولی بدون آنها
راحتتر از دست شکارچیها فرار میکند
متولد ۱۳۶۰ در تهران.
مجموعهی منتشرشده:
«دلفینها در خوابهایم شنا میکنند»
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
وضعیتم
گوزنی که شاخهایش را دوست دارد
ولی بدون آنها
راحتتر زندگی میکند
گوزنی که با شاخهایش زیباتر است
ولی بدون آنها
راحتتر از دست شکارچیها فرار میکند