شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

ابراهیم در آتش بودم

ابراهیم در آتش بودم
و از معجزه چیزی نمی‌دانستم
نمی‌دانستم 
یک لبخند آتش را گلستان می‌کند

اسماعیل در انتظار ذبح بودم
موسی در رود نیل
یوسف در قعر چاه
از معجزه چیزی نمی‌دانستم 
و نمی‌دانستم 
یک لبخند آدم را نجات می‌دهد

ساره دستاران

تک نگاری

شعرها

چقدر باید پرنده شد

چقدر باید پرنده شد

سیدعلی صالحی

ئەو ئەستێرانەی شان لە گوڵی کراسەکەم ئەدەن...!

ئەو ئەستێرانەی شان لە گوڵی کراسەکەم ئەدەن...!

شیوه عبدالهی

امشب  خوابم را  عریان می‌کنم 

امشب  خوابم را  عریان می‌کنم 

هوشنگ رئوف

امشب هر چه باران ببارد برای من است

امشب هر چه باران ببارد برای من است

سابیر هاکا

ویدئو

و به نام عزرائیل

و به نام عزرائیل

افروز كاظم زاده

پاییر پدرسالار

پاییر پدرسالار

مهدی صمدانی