شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

کارد مهربان

کارد مهربانی بود
که جز در گردن آب فرو نمی‌رفت
می‌خواست زمان را ببرد
قطع کند
بیرون بیاورد ثبات را از سینه‌ی تقدیر

برید
قطع کرد
و مهربان
در گردن آب باقی ماند
 

مجید رفعتی

شعرها

 کَلَکی در کار است

کَلَکی در کار است

روح‌ انگیز کراچی

همه‌چيز از یک دعوتنامه شروع شد

همه‌چيز از یک دعوتنامه شروع شد

مجتبی هژبری

هر چکامه تیغی برای خودزنی

هر چکامه تیغی برای خودزنی

شهریار کوراوند

بدون وقفه دویدن

بدون وقفه دویدن

فرزین منصوری