کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1358، بابلسر. مجموعه‌های منتشرشده: «جوانمرگنامه»، «مثل داش آکل»، «گلن»و...

حمق دوپای مانده در جهل مسجل 

حمق دوپای مانده در جهل مسجل 
پروردگار لفظ و معنای خزعبل
سلطان ابوافلاس بی‌چیزالممالک
استاد موزون کردن یک مشت مهمل
خورشید و امّید و شب و تب را نشاندی 
در قافیت‌هایت که اینک وحی منزل؟ 
شرمی حیایی تا کجا حمق پیاپی
شرمی حیایی تا کجا جهلِ مسلسل
ای یاغی ای سرریز افکار مزخرف
ای یاغی ای سمکوب رنج و زخم و دنبل
سلطان ویرانی پیام‌آر تباهی
کذاب خودوخشورخوان غیرمرسل
تا کی قرار است اينچنين باطل ببافی
ای مختصر تا کی اراجیف مطول
عمرت به پایان آمد و هرگز نبودی
در مکتب و مکسب مگر تلميذ تنبل
گفتی خدا نان می‌دهد وز بی‌تمیزی
انداختی خود را به رنگ روبه شل
تکرار هم کاری است شو رو کن به تکرار
ای ول‌معطل ول‌معطل ول‌معطل!
 

علی اکبر یاغی تبار