شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

شیوع پیدا کرده‌ام

شیوع پیدا کرده‌ام
رد پایم را در تاریخ منجمد‌شده‌ی
یک فانوس دریایی
دیده‌اند،
درعجایب متروک...

تکثیر شده‌ام
در حدود خفگی
حواشی تب‌دار
یک انهدام...

پیدام  کنید
نقشه‌ی سلول‌هایم را
ترسیم  کنید
پادزهرم را در جهان بپاشید
قرنطینه
قرنطینه‌ام  کنید...

هنگامه درخشان

شعرها

اغوش نخل ها

اغوش نخل ها

میترا اکرمی

  شهر را تکه‌ای چشم‌هات  خفه می‌کند در شعر

 شهر را تکه‌ای چشم‌هات  خفه می‌کند در شعر

بهراد باغبانی نیک

آیا آن‌که در کوی الکل دست دراز می‌کند، به ماه می‌رسد؟

آیا آن‌که در کوی الکل دست دراز می‌کند، به ماه می‌رسد؟

فرزین پارسی‌کیا

پرنده گفت جهان در نگاه من زیباست -هنوز زیبا بود- 

پرنده گفت جهان در نگاه من زیباست -هنوز زیبا بود- 

غلامرضا طریقی