شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

رمل

ای تلخی انتخاب در ناگریزی
یکی به عزای عظیم‌ آدمی      تو
یکی که فقط می‌تواند بگرید   ما

نام تو باطل است
و شناسنامه‌ات به بوی وحشی تن‌سوزی
شاهنامه‌ است/ در اوزان عروضی اراده...
ای زنی که از استخوان پیاده شدی!
ترس/ زخمی‌ست که نمی‌خشکد
به کلمه دست می‌برم
و با ذغال انگشت اشاره‌ات
ذغال زیبایی لب‌ها
ذغال ملتمس چشم‌ها
تو را به خانه برمی‌گردانم
و فکر می‌کنم مثل همیشه خواب بد دیده‌ام...

ارمغان بهداروند

شعرها

نجوا در باد

نجوا در باد

اقبال معتضدی

 نه این کوچه‌ی پیچ در پیج

نه این کوچه‌ی پیچ در پیج

سیروس رومی

پیشواز

پیشواز

محمد رضا روزبه

باد سر میکوبد

باد سر میکوبد

فهیمه جهان آبادی