شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

لت‌خوردگان کنار جاده‌ی ابریشم

لوح‌ها نوشته شد اما 
آن اتفاق دور نیفتاد 
آن اتفاق دور...
و استعاره‌های مضطرب از سمت آن «کتیبه‌ی پنهان» طلوع کرد

شاعران شرق 
دل‌مونسان غربت عالم 
لت‌خوردگان کنار جاده‌ی ابریشم
با زلف‌های مبهم او
هم آغوش می‌شوند 
و... خاموش می‌شوند.

رضا ضیائی‌نیا

تک نگاری

سماع دوگانه‌ها

سماع دوگانه‌ها

میترا فردوسی

شاعر شهودها

شاعر شهودها

شوکا حسینی

شعرها

آلما

آلما

صدرا یوسف زاده

چیزی نمانده از قلبت 

چیزی نمانده از قلبت 

مرتضی بخشایش

...  دور بودم در خاطره‌ای که پدر با خود نبرده بود

... دور بودم در خاطره‌ای که پدر با خود نبرده بود

فرحناز عباسی

هر‌ چه ظرف‌ها نشسته

هر‌ چه ظرف‌ها نشسته

فرزین پارسی‌کیا