شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

گئجه‌نین باغرینا سوزولن هایام

 

گئجه‌نین باغرینا سوزولن هایام

بولودلار چینیندن بویلانان آیام

گونش‌له ائکیزم آی‌لا قارداشام

گؤیون قونشوسویام اولدوزا تایام

آردیمجا دوزولوب مین سامان یولو

ساییشچی ذهنینده ساییلماز سایام

گوللری سوورولان آل گولوستانام

اوره‌یی یارالی تورکمن‌چایام

یاخیلیب آلنیما اؤلوم بویاسی

اؤلولر شهریندن یئتیشن پایام

گولله‌لر آچیلان خیابانلاردا

قانینا بویانان ایگید اوختایام

آدام‌سیز حسینم یاردیمچیم یوخدور

کربلا چؤلونده سونسوز هارایام

آتالار الینده اوغول نعشی‌یم

آنالار دیلینده سولان لایلایام.

کاظم نظری‌بقا

شعرها

منیک له خو مدا ونتر...

منیک له خو مدا ونتر...

جمیله چوپانی

دشنه‌ی ماه بر فراز درختان تالاب در خواب است

دشنه‌ی ماه بر فراز درختان تالاب در خواب است

محمود بهرامی

اغوش نخل ها

اغوش نخل ها

میترا اکرمی

در خود فرو رفته‌ام

در خود فرو رفته‌ام

ربابه قصابان