این میتواند امکان زیبایی باشد
که به پایانی خوش وصلمان کند شاید
که پیش از این به غفلت نگاه میشد
از اینکه به یک گل چگونه بنگریم
تا که به لمس جان او دست یابیم
یا به درختی پر از پرنده که میرسیم
یکی را میبریم از یاد
یا که نگذاریم که دوری از
خیابان غمگینمان کند
یا وقتی دوست داری که مطمئن شوی
که حال دوست بر مدار بهتری است
و من به دستهای یک روح فکر میکنم
که ناگهان بگوید ببین
که زندگی اینها را هم داشت
و میتواند از هر کسی سراغ گیرد
مثل چیزهای دیگری از مرگ