شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

 بدون تو 

 بدون تو 
ماه زیبا نیست 
لیمو 
شیرین نیست
نیز قند و عسل

در آفتاب تو 
انگور 
شراب می‌شود 
بلبلی که در کاسه‌ی سرم می‌رقصد 
تویی
نیز پرنده‌ای که نُک می‌زند به نان 

بدون تو 
نامی ندارد عشق 
 

غلامحسین چهکندی‌نژاد

تک نگاری

شعرها

من به این خونه برنمی‌گردم

من به این خونه برنمی‌گردم

فاطمه شمس

پس و پیش‌تر از آن‌که ببینمت 

پس و پیش‌تر از آن‌که ببینمت 

مهدی ریحانی

برای این روزهای ایران...

برای این روزهای ایران...

کبری موسوی‌قهفرخی

بر شانه‌ى تو صبح سحر برنخاستن

بر شانه‌ى تو صبح سحر برنخاستن

مهدی فرجی