شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

شب

شب
تلاوتی تلخ از 
گرگ‌های غمگینی است
که قدر یک جنگل
درباره‌ی نبودن در جنگل
زوزه دارند
شب
تلاوت تلخی است
از بهار
که قطره‌قطره یخ‌ها را
آب می‌کند
مرده‌های یخ‌زده را
بیدار می‌کند
و با قدم‌های سست و خشک
 به سوی دهکده راه می‌اندازد
شب غروبی بیهوده 
از سکوت خرگوش‌های توی برف
در رثای گرگ‌هاست
شب گذشته است؟
 شکست‌خورده شب
روز هم نیامده.

علی اخوان کرباسی

تک نگاری

خانه بر آب

خانه بر آب

یدالله شهرجو

شعرها

مدیترانه یئل‌ـ‌لری

مدیترانه یئل‌ـ‌لری

مهدی آقازاده

اثمر ابراهیمی

برای سحر

برای سحر

شقایق شاهرودی‌زاده

آیا آن‌که در کوی الکل دست دراز می‌کند، به ماه می‌رسد؟

آیا آن‌که در کوی الکل دست دراز می‌کند، به ماه می‌رسد؟

فرزین پارسی‌کیا

ویدئو