شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

جادو‌سرشت...

آن عشوه‌های مستِ به جادو سرشته‌ات
چشمان نیمه‌باز شبیه فرشته‌ات
آتش بیارِ معرکه‌ی عشق بود و هست
نخ‌های دور روسری رشته‌رشته‌ات!
هر بار نامه‌های تو تعمید می‌شوند
در چشمه‌های جاری هر دل نوشته ات!
تکرار می‌کنند آدم و حوا گناه خویش
با گندمی رسیده از هوس تازه کِشته‌ات!

سیدمحمدرضا اسلامی

تک نگاری

به هوای هوایی تازه

به هوای هوایی تازه

علی مسعودی نیا

پی بردن  به خواب سیمرغ ها

پی بردن به خواب سیمرغ ها

راد قنبری / فرامرز دهگان

شعرها

یک اعلان عمومی برای تذکر دوباره

یک اعلان عمومی برای تذکر دوباره

سردار شمس‌آوری

دیر کردی پس چه شد؟ در من تب دلشوره‌یی‌ست

دیر کردی پس چه شد؟ در من تب دلشوره‌یی‌ست

فرزانه میرزاخانی

رنج

رنج

علی زیودار

اردبیل بایراغی

اردبیل بایراغی

مهدی آقازاده