شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

دکمه

چشم‌هام به نورِکم عادت کرده‌اند
به آن‌ها دکمه دوختم 
در تاریکی لمس‌ام کن!

رزا جمالى

شعرها

دختر مو مشکی

دختر مو مشکی

شهریار کوراوند

با اندوهی تلخ‌تر از شراب

با اندوهی تلخ‌تر از شراب

سید حامد معراجی

اضافه نشدی از به مقدار هیچ عدد

اضافه نشدی از به مقدار هیچ عدد

مظاهر شهامت

امشب  خوابم را  عریان می‌کنم 

امشب  خوابم را  عریان می‌کنم 

هوشنگ رئوف