کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1363 ،لاهیجان.

رهاتر از جَرَیان-یابیِ صدا در باد،

رهاتر از جَرَیان-یابیِ صدا در باد،
نگاهِ منتظَرِ من
در انتظارِ «شدن»،
فرار می‌کند و می‌خروشد از «فردا»؛
عبور می‌کند از آفتاب و باران در
تلاشِ نابلدِ چشم‌هایِ امروزی.

میرعماد موسوی