شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

دعای اول

روز
از جاکفشی آغاز می‌شود
و به جاکفشی ختم خواهد شد
من
از گیره‌ی موهایم آغاز می‌شوم
و به گیره‌ی موهایم ختم خواهم شد
و در خیابان
لباس‌هایم،
از من محافظت خواهند کرد
                                    آمین.

مریم فتحی

شعرها

واگیری

واگیری

عبدالعلی عظیمی

حلول شعر بر من مبارک باد 

حلول شعر بر من مبارک باد 

نفیسه قانیان

درخت زندگی 44

درخت زندگی 44

علی ثباتی

گریه نکن بانو

گریه نکن بانو

بهمن مهرابی