شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

چهارشنبه‌ی معنا‌پذیری

چهارشنبه‌ی معنا‌پذیری، بار دیگر ، در رؤیای تو،تاب می‌خورد، ازبامانده‌های روزگارعشق، روایتی بر پا کن،چیزی به پایان روزهای جهان نمانده است، آنارشسیت زیبای من، این هفته هم، به‌یاد تو گذشت، هنوزفکرمی کنم، زلالی سیالی ، میان چشمانت، جا مانده است

محمود معتقدی

شعرها

ظلم، چاقوی تیز آخته‌ای‌ست روی مردم کشیده کبّاده

ظلم، چاقوی تیز آخته‌ای‌ست روی مردم کشیده کبّاده

پوریا سوری

دشنه‌ی ماه بر فراز درختان تالاب در خواب است

دشنه‌ی ماه بر فراز درختان تالاب در خواب است

محمود بهرامی

همه در این آینه حضور دارند

همه در این آینه حضور دارند

احمدرضا احمدی

تبانی

تبانی

رویا الفتی