شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

آواز تو در کوه و صحاری جاری است

آواز تو در کوه و صحاری جاری است
چون رودِ خروشان بهاری جاری است
هر سنگ گرفته است سازی در دست
در رودِ صدایِ تو قناری جاری است

جلیل صفربیگی

تک نگاری

نام دیگرِ عشق

نام دیگرِ عشق

مهدی شعبانی

شعرها

رستاخیز

رستاخیز

شقایق شاهرودی‌زاده

سه شعر از میثم مهر نیا

سه شعر از میثم مهر نیا

میثم مهرنیا

تو میوه‌های منی 

تو میوه‌های منی 

محمد شمس لنگرودی

خوش آمدی به جهانم به این پری‌خانه

خوش آمدی به جهانم به این پری‌خانه

سیده تکتم حسینی