شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

آیا تک تیری در تفنگت داری‌؟

آیا تک تیری در تفنگت داری‌؟
یا در ته کاسه از شرنگت داری؟
دارم خفه می شوم دراینجا ای مرگ
یک‌ذره هوا توی سرنگت داری؟

جلیل صفربیگی

تک نگاری

شعرها

کنارِ میدون شوشم،

کنارِ میدون شوشم،

سروش الهی

دیر کردی پس چه شد؟ در من تب دلشوره‌یی‌ست

دیر کردی پس چه شد؟ در من تب دلشوره‌یی‌ست

فرزانه میرزاخانی

سریده از سرا به سرسرا

سریده از سرا به سرسرا

لیلی گله داران

 اما ترافیک تردد گوزن‌ها به سوی ماه

 اما ترافیک تردد گوزن‌ها به سوی ماه

مظاهر شهامت