شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

لە کۆتاییدا

من پێتم كوت :
پێم خۆشە ئەوندە شاعیر بم
دوا بە دوای كۆتاییم
باران ببارێ .
تۆ كوتت :
من!
من
تۆم
بۆ تەنگانە لەبەر كرد و
ئیتر
قەت باران نەباری
بەڵام ئەمڕۆ
هەرلە دەسپێكی گۆڕستانە كۆنەكەوە
هەتا كۆتایی درەختی گشت کاتەکانمان
تەڕ
بۆ ماڵێ گەڕامەوە .

حسین جوانشیر

تک نگاری

شعرها

 ساکن یک جهان آواره

ساکن یک جهان آواره

فاطمه شمس

در خود فرو رفته‌ام

در خود فرو رفته‌ام

ربابه قصابان

همین که این در وامانده باز باز شود،

همین که این در وامانده باز باز شود،

محمود صالحی‌فارسانی

من که مبهوت چنان قوی،  و رقص

من که مبهوت چنان قوی، و رقص

منصور اوجی