کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۷۷، بیرجند.

با عبور کدام عابر 

با عبور کدام عابر 
برگ‌های روسری‌ات می‌ریزند 
باد‌سواران از شانه‌هایت پر می‌کشند 
در چشم‌های رهگذر ییلاق می‌کنند 
تنهایی بساطش را پهن می‌کند
تا مغز استخوان می‌سوزاندت 
و ریشه‌های درختان 
از سر گوزن‌ها بیرون می‌زند.

پروین نخعی‌نژاد