شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

از شرق آغاز شد 


از شرق آغاز شد 
بیدادِ زلف تو
و مغرب شبق شد
در آینه
از غرب وزید
برق زلف تو
و خونم یاقوت روان
به سمت ویرانی
به سمت باران
در خرابات ارغوان.

قاسم آهنین جان

تک نگاری

شعرها

تکرار

تکرار

محمد زندی

نسیان

نسیان

مهرداد کمالی دهقان

برمانم ازین چریدنِ امن

برمانم ازین چریدنِ امن

راضیه بهرامی‌خشنود

پنج شعر از محمد منافی

پنج شعر از محمد منافی

محمد منافی