شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

تمام اندوه‌های جهان را

تمام اندوه‌های جهان را، باد
به خانه‌ی من آورده‌ست
میهمانان ناخوانده‌ای که
در کلماتم دست می‌برند،
آهنگ‌ها را عوض می‌کنند،
پرده‌ها را می‌کشند
و مصرند که خنده‌ی تو در این خانه اتفاق نیفتاده است
تمام اندوه‌های جهان و قلب چاک‌چاک من
تو را بهانه‌ی این گریستن خاموش
و این آغوش خالی می‌دانند
به کوه‌های بلند دوردست فکر می‌کنم
که ابرها را مچاله می‌کنند
و ابرها از ترس زهره‌ترک می‌شوند، 
                                 آب می‌شوند
به کوه‌های بلند دوردست فکر می‌کنم
 و نسبت دورشان با من.

فرهاد صفریان

تک نگاری

شعرها

لاکریموسای

لاکریموسای

محمود بهرامی

خزان گرفته‌ام و فرصت بهارم نیست

خزان گرفته‌ام و فرصت بهارم نیست

فاطمه شمس

نسیان

نسیان

مهرداد کمالی دهقان

ای دوریِ نزدیک

ای دوریِ نزدیک

هادی میرزانژاد موحد