شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

پرندگان به پرو می‌روند و می‌میرند

پرندگان به پرو می‌روند و می‌میرند*
و دسته‌دسته جلو می‌روند و می‌میرند
به هرم بوسه‌ای از قاف قلب یخ‌زده‌ام 
به لانه‌ی لب تو می‌روند و می‌میرند
دهان گشودم و پرپر... پرنده‌ها رفتند
شبیه راز که لو می‌روند و می‌میرند
قفس گریز خیالات یک شکارچی‌اند 
در آتشی که الو می‌روند و می‌میرند
به میله‌های قفس خو نمی‌کنند انگار 
در انتظار گودو*
می‌روند و می‌میرند
برای مرگ پرنده تفنگ لازم نیست 
فقط بگو که برو! می‌روند و می‌میرند

پرندگان به پرو می‌روند و می‌میرند/ رومن گاری
 در انتظار گودو/ ساموئل بکت

فاطمه هویدا

تک نگاری

بی‌فاصله از حجم

بی‌فاصله از حجم

سیدحمید شریف‌نیا

شعرها

کنارِ میدون شوشم،

کنارِ میدون شوشم،

سروش الهی

اندوه انبوه

اندوه انبوه

دریا لیراوی

باران‌ها

باران‌ها

محمد ویسی

زیبای همیشه غمگین

زیبای همیشه غمگین

سابیر هاکا