کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1357، الیگودرز، ساکن اراک

گریه کردیم آن‌قَدَر تا ناودان را آب برد

گریه کردیم آن‌قَدَر تا ناودان را آب برد
آشیان کاکلی‌های جوان را آب برد 
تار یحیای تو را و دفتر شعر مرا
صفحه‌های دلکش و تاج و بنان را آب برد
سِیلی از این خانه راه افتاد و رفت آن‌سوی‌تر 
کشتزار و شالی و پالیزبان را آب برد
خاطرات خوب ما سر روی زانوی خزر
هق زدند و نیمه‌شب مازندران را آب برد
هر کجای خاک از ما قصه‌ای در یاد داشت
گریه شوراند و بساط داستان را آب برد 
هفت روز و هفت شب بی‌وقفه باریدیم  تا
هفت دریا موج زد، هفت آسمان را آب برد
ما بلا بودیم و وقتی بی امان نازل شدیم 
نوح کشتی را رها کرد و جهان را آب برد

مرضیه رستمی‌