کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1350، تهران
مجموعه‌های منتشر شده: 
«کجاست من هر کجایی‌ام» و...

هنوز هم باور نداري 

هنوز هم باور نداري 
هيچ شكلي پايدار نبود
و فكر مي‌كردي ما
در آفتابي لايزال پيدا شده‌ايم
شب برابر بود
اما رنج
هزار صورت داشت
چگونه تصويري اين چنين از حلق ما شكل گرفت
                                                  بالا آمد
                                                       سايه‌اي شد
با دو اژدها بر كتف
هنوز هم باور نداري كه شب
آفتابي ُمثله شده است
آري برادر
هيچ شكلي پايدار نبود
حتي منظر خانه‌ات
كه چون حقيقت
بر رواق ِ پلكهاي مضطربت
فرو مي‌ريخت

مجید شفیعی