شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

اسب

به همه‌چیز فکر می‌کردم
بجز کنارآمدن با
غربتی که در یک روزِ برفی
در حسرتِ یک نخ سیگار
کلافه‌شدن
و هیچ‌کدام از این‌ها به هیچ کتابی نبود
که عمرِ آدمی اسبِ برهنه‌ای است که
به تاخت
این شعر هم برای خودش
اسبی برهنه و عرق‌آلود است
آن هم
به برف.

هرمز علیپور

تک نگاری

می‌بینمت حسین!

می‌بینمت حسین!

سیدعلی صالحی

به وزنی از دنیا

به وزنی از دنیا

یداله شهرجو

شعرها

ترس شب

ترس شب

رضا محمودی‌حنارود

در سلام راه‌ها

در سلام راه‌ها

ربابه قصابان

این کشکرت‌های اخبار

این کشکرت‌های اخبار

حامد پورشعبان

فکر این را نکن که بعد از تو شعر من رو به انزوا برود

فکر این را نکن که بعد از تو شعر من رو به انزوا برود

ویدا حمیدی