شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

غیبت

 

1
پنجره‌ای باز می‌شود به خواب
می‌بارد برف
بر پیچکی
کنگره‌ی دیواری
نرده‌ی مهتابی
می‌بارد
بر پیراهنی که بوی تو را دارد هنوز
بر لبانی خاموش می‌بارد و 
بر ردیف کاج‌ها
تو نیستی و 
برف
بر نبودنت
می‌بارد

2
تنهاتر از صدای سگی تنها
و نرم‌تر از آواز مرده‌ای در گور
تمام شب بارید و می‌بارد
برفِ زمستانی
بر راه و بیراه
بر چشم‌ها و دل‌ها

کامران بزرگ‌نیا

شعرها

من بغض یک عروسک تنهایم

من بغض یک عروسک تنهایم

سیده تکتم حسینی

روی تخته بزرگ می نویسد A

روی تخته بزرگ می نویسد A

شهریار خسروی

شرجی یک کابوس!

شرجی یک کابوس!

شهرام شهیدی

 من چندمین قربانیِ این نسل غمگینم؟

 من چندمین قربانیِ این نسل غمگینم؟

محمود صالحی‌فارسانی

ویدئو

میوه های ملال

میوه های ملال

یدالله رویایی