کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۳۶ دامغان، ساکن گرگان.
مجموعه‌های منتشر شده: «به اتفاق بگویید که نیفتد»،«از بام ریخته‌های پرهیز»

شفایِ حرام 

سَرِ بی‌قراری‌ام
که می‌شکند پاشیده پاشیده بر هوا 
بر بستری 
به جوهرِ رگ
شفای باطل به بازو 
همین که او تکه‌های تنم 
می‌خرامد چشم 
به لوُلوُی حرام 
دیوانه‌ای تکیده 
به بی‌قراریِ اسبی 
در تکه‌های آخرین قرار
و آستین طبلی 
در
    هم
         پاش

ابوالقاسم مؤمنی